Zákaznická podpora

https://www.funidelia.cz/cart

Obdržel/a jsem nekompletní produkt/části nebo doplňy chybějí

Je nám velmi líto, že jste obdrželi neúplný výrobek, je možné, že jsme jej takto dostali již z výroby. Kontaktujte nás prosím a vyžádejte si vrácení zboží přes svůj účet a uveďte důvod v sekci vrácení, nebo použijte kontaktní formulář níže. Pro urychlení procesu prosím poskytněte

  • Referenční číslo produktu a uveďte chybějící část.
  • Číslo objednávky.

Jakmile vaši žádost obdržíme, budeme vás co nejdříve kontaktovat s řešením. Pokud bude schváleno vrácení peněz. Vrátíme vám celou částku za produkt kromě ceny poštovného, nebo, pokud je produkt stále dostupný, vám pošleme nový. Máte kalendářních dní od data obdržení objednávky.

** Důležité: Je povinností nás upozornit na chybějící část a o vašem zájmu produkt vrátit předtím, než nám výrobek zašlete. Pokud tak neučiníte, může být vrácení zamítnuto.

Související dotazy:
Top