Zákaznická podpora

https://www.funidelia.cz/cart

Obdržel(a) jsem vadný/poškozený produkt.

Je nám velmi líto, že jste neobdrželi svou objednávku v perfektním stavu, je možné že jsme ho v tomto stavu dostali již z továrny, nebo mohlo k poškození dojít během přepravy.

Prosíme kontaktujte nás a vyžádejte si vrácení zboží přes váš účet a uveďte důvod v sekci vrácení, nebo použijte formulář níže. Pro urychlení procesu prosíme poskytněte nebo přiložte následující:

  • referenční číslo produktu a utrpěné poškození
  • číslo objednávky
  • Fotografii poškození, stejně jako obrázek štítku kostýmu nebo čárového kódu.

Jakmile vaši žádost obdržíme, budeme vás co nejdříve kontaktovat s řešením.

Pokud bude schváleno vrácení, vrátíme vám celou zaplacenou částku kromě ceny poštovného, nebo pokud je položka stále dostupná, pošleme vám nový produkt. Máte 14 kalendářních dní od data, kdy jste obdrželi objednávku.

** Důležité: Je povinností nás upozornit na vadu produktu a na váš plán nám produkt vrátit předtím, než nám ho zašlete. Pokud tak neučiníte, může být vrácení zamítnuto.

Související dotazy:
Top