Zákaznická podpora

https://www.funidelia.cz/cart

Mohu změnit obsah hotové objednávky?

Pokud nejsou položky, které jste si objednali k dispozici pro okamžité odeslání a naše sklady ještě nezačaly vaši objednávku zpracovávat, máte možnost:

  • Odstranit položku z vaší objednávky.
  • Zrušit svou objednávku.

(Není možné přidat položku.)

Pro úpravu objednávky se prosím přihlaste ke „svému účtu“.

Pokud jsme vaši objednávku již začali zpracovávat, stav vaší objednávky se změní na „zpracovává se“ a už nebudete moci dělat žádné změny. V této chvíli:

  • Pokud potřebujete přidat položku, učiňte prosím novou objednávku odděleně (to může být spojeno s dodatečnými poplatky za poštovné).
  • Pokud potřebujete odebrat položku, máte 14 dní na navrácení položky od data, kdy byla objednávka doručena.
Související dotazy:
Top