V sekci "Vrácené zboží" klikněte na objednávku, jež obsahuje dané produkty a následně vyberte konkrétní produkty, jež máte v úmyslu vrátit. Nezapomeňte uvést důvod vrácení. Můžete si vybrat, zda doručení zásilky necháte na našem vlastním dopravci (99 Kč) nebo se o něj postaráte sami. Jakmile obdržíme zásilku, okamžitě zahájíme proces refundace.
Nejprve se ujistete, že daný produkt splnuje podmínky uvedené v našich pravidlech vrácení zboží.
Pokud chcete zažádat o vrácení zboží, následujte tento postup:
Nekteré produkty se v této sekci nezobrazí a nelze je tedy vrátit, dokud neuplyne 12 ci 24 hodin od jejich dorucení. Tento casový úsek je cas potrebný pro zmenu statusu objednávky na „doruceno“.
Vyberte produkty, jež chcete vrátit:
musíte vybrat produkty, jež máte v úmyslu vrátit a uvést duvod vrácení (toto je nepovinný údaj, který nám ale pomuže zlepšit naše služby).Zvolte si způsob vrácení:
Můžete si buď vytisknout klasickou návratku (99 Kč) a pak balíček dát odevzdat na nejbližším odběrném místě, nebo balíček sami odeslat.
Po zažádání o vrácení zboží na našich stránkách obdržíte e-mail s dalšími instrukcemi pro úspešné vrácení zboží a refundaci.
Nezapomeňte vyplnit formulář, který vám byl zaslán spolu s emailem o potvrzení vaší objednávky.
Pokud Vám nevyhovuje velikost kostýmu, následujte výše uvedené kroky a poté vytvorte novou objednávku kostýmu ve správné velikosti. To znamená, že nejprve musíte vrátit nevyhovující zboží a zažádat o vrácení penez a teprve poté mužete objednat nový kostým ve správné velikosti.
Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje, vámi poskytnuté v tomto formuláři budou zpracovány společností Funiglobal Development S.L. (Funidelia) která jediná za ně zodpovídá. Hlavním účelem této informace je odpovídat na vaše požadavky či otázky. Informujeme vás, že vaše data nebudou poskytnuta třetím stranám. Také máte mimo jiné právo na přístup, změnu nebo smazání dat, jak je vysvětleno v prohlášení o ochraně soukromí zde.