Zákaznická podpora

https://www.funidelia.cz/cart

Byla vaše objednávka opožděna?

Je nám velmi líto, že vaše objednávka nedorazila v předpokládaný den doručení. Poskytovaná přibližná data jsou ve většině případů pravdivá, z výjimkou situací, které jsou mimo naši kontrolu, jako je například zpoždění v přepravě.

Pro podrobnější informace prosím přejděte na „můj účet“.

Pokud objednávka ještě nebyla odeslána:

Zkontrolujte prosím dostupnost každé položky. Pokud nějaká nedostupná položka vaši objednávku zdržuje, můžete ji odstranit..

Pokud objednávka i přes úpravu stále nedorazila, můžete ji zrušit (bez jakýchkoliv poplatků).

Pokud objednávka již byla odeslána:

Zrušení objednávky nebo změna doručení již nejsou k dispozici, protože objednávka byla předána kurýrovi. Pokud objednávku neobdržíte včas, můžete požádat o její vrácení během 14 dní od data jejího doručení.

Související dotazy:
Top